Anneler oğlum 10 aylık şimdiye kadar daha hiç pişik olmadı ve doğumdan bu zamana kadar sudokrem ve mustela kullanarak devam ediyoruz. Geçen gün yumurtalığının sağ tarafında önce minik iki üç tane beyaz sivilce çıktı ardından orası yanık gibi kızarmaya başladı ve üç gündür o şekilde hiç azalmadan devam ediyor. Bezini açar açmaz eli oraya gidiyor sanırım kaşınıyor🤦🏼♀️ bugün doktora götüreceğim.Sebamed pişik kremi başladım ama başka öneriniz var mı acil geçirecek olan ?