RavzosunAnnesi Ozg_ yatmadan tok tutacak şeyler yedirmeye çalış benim ki sade ce 2 ay emdi hep mama.kullanıyor belki ondan kalkiyordu r
Ozg_ Tuba baya zorlu bir sürec oldu bebekler herseyi zamanında yapsınlar ne erken ne gec. Dorduncu ayda ilk disleri cıkarken katıla katıla aglardı..
Duygusss Ozg_ Gece-gündüz fark etmez uykusu çok kötü 😩 40 dk - 1 saatte bi uyanıyor ama bu günler kalıcı değil geçecek diyerek kendimi avutuyorum 😂