Ozg_ ahhh ahhh yaramı deşme gündüz iki uykusu var eğer ben yatmazsam 1 saat uyur ama eğer ben yatarsam 15 dakika 😂 ben daha yastığa kafamı koyduğum dakika uyanıyor nasıl anlıyor anlamıyorum gece desen en az 8 kere kalkıyoruz bazen 2 saatte bir sonra sabaha karşı özellikle 15 dakika da bir uyanıyor önceden meme verdiğimde uyur geri yerine koyardım şimdi emiyor ayağıma alıyorum yine de kalkmaya çalışıyor iyice bezdim valla uyumak istiyorum sadece 2 saate bile razıyım şu saat oldu daha yeni uyudu hemen bende yatacam valla inşallah bu gece ve diğer geceler uzun uzun uyur ne zaman şöyle bir ohhhh şükür bugün de iyi uyudum diyeceğim acaba 😂