Hilal9 ahhhh okurken yaşadığınız korkuyu vijdan azabını kalbimde hissettim çok geçmiş olsun annenize de gerçekten yuh diyeceğim benim annemde öyle patavatsız konuşmaya kalktı ki bebeğim prematüreydi neymiş kesi yavrusu gibi çocuk doğurmuşum zoruma gitti söylediğine pişman ettim kimsenin haddi değil bizim anneliğimizi sorgulamak onların anneliği sanki çok düzgün dü bizim yaptığımızın 10 da birini yapmadılar bize neyse sinirlendim kendi annem aklıma geldi sizde herşeyinizi anlatmayın mesafe koyun