Hilal9 Annenizin patavatsız olması çok kötü bence… 25 aylık bir oğlum var ve 20-21 aylıkken otizm tanısı aldı her gün parka çıkardık, sürekli etkinlikler yapardık,etkinliksiz geçirdiğimiz bir gün bile olmadı diyebilirim, ekranı misafirliğe bazen açardım oda insanlar gerçekten önemli bir konu da konuşuyor ve rahatsız etmesin diyeydi ama otizmli bu Allah’ın vergisi ve benim itirazım asla olmaz olamaz ama siz bir annesiniz kendi çocuğunuzu sizden daha iyi kimse düşünemez yorgundunuz ve bir anlık boşluk ile uyuya kaldınız ve düştü hemen tüm kontrollerini yapmışsınız uykusuz kalmışsınız ve anneniz sizi sorumsuzluk ile suçluyor gerçekten yazık…