mrsatsy sling aldım bağlama zor ama insan alışıyor artık aynaya bakmadan hoop bağlıyorum. 25 gunluktuk dışarı yarım saatlik çıkar girerdik. Hemen uyurdu çok sevmisti. Evde de takip yemeğimi falan yaptım kaç kere. Sunnet oldu o ara 2 hafta kullanmadık unuttu mu ne . Geçen gün Bi bağladım çok ağladı uyuyana kadar baya uğraştım 🤭🤭 kanguru daha büyük aylar için diye biliyorum