mrsatsy canım ben kanguru kullanmadım, yalnızca bir arkadaşımın kullanmasına şahit oldum kendisi çok fazla kullanamadı zaten zamani olmadigi icin. Ben sling aldım ve iyi ki sling almışım. Elim ayağım herseyim inan. 2. Bağlamadan sonra bağlamayı hizlandiriyorsun zaten artık ezberden olduğu için. Kızım 3 aylik 1 aylikkenden beri kullanıyorum. Kalcasina zararı olur mu diye arastirmistim ancak her yerini sardığı için zararı yokmuş diye öğrendim. Şuan 3 aylik kızım biraz mizildaninca hemen alıp geliyorum elimde görünce heyecanlanıyor ellerini ayaklarını bir görsen :) slinge bağlamam ile uyuması inan bir oluyor. Bi 5 dk derin uykuya geçmesini bekliyorum tabi bu arada ne isim varsa onu yapıyorum çamaşır, bulaşık, yemek, süpürme vs. Sonra yatağına koyuyorum uyuyor hanımefendi. Sling benim bir çok kez iyi ki dediğim ürün oldu o sebeple soran herkese bunu öneriyorum.