Balpekmezim 🌸🌸hepinize çok teşekkür ediyorum hepinizin yorumlarını okuyup dolap gardrops hesaplarına tek tek bakıyırum şöyel bi açıklama yapmak istedim kötü yorumunuzu kendinize saklayın!
Normalde bizim maddi durumumuz gayet yerindeydi eşim bayabi işsiz kaldı ikizlerim oldu derken baya sıkıştık normal zamanda olsa ⅘ binlil bi abiye alabilirdim ama şuan öyle bir durumum yok yinede güzel görünmek istiyorum o yüzden 2. El bakıyırum yaşım da 23 3 çocuğum var ama hala genç takılıyırum😃 tül çok seviyorum ama burnum çok kez yandı çocuklardan dolayı takılar falan çok takılıp hemen yırtıldılar güzel ağır duran 155 boyundayım L beden giyiniyorum umarım anlatabilmişimdir 🌸🌸