Balpekmezim Merhaba arkadaşlar 2. Kez elti oluyorum sesiz bi nişan yapıcaz uzun boylu biri değilim 155 boyum tavsiye ediceğiniz bi abiye varmı veya elinizde olup satmak veya kiralamk isteyen varsa görselini paylaşabilirmi ??
_MiracEfe22 Balpekmezim simli likralı kumaş kollarda sallantılı taşlar var giyince çok şık duruyo balık model ama etekleri kabarık değil
Balpekmezim _Asli_ baktım çok güzel boy olarak olabilir ama ben beden yazmayı unutmuş L giyiyoruö hatta şuan olur mu bilmem en son 59kg tartıldım 🥲 ikizlerden sonra kilo veremedim daha
_Asli_ O zaman olmaz size en fazla 46 kiloya kadar olur. Ben de çocuktan önce giymiştim şimdi bana da olmuyor maalesef ☺️
Benanneoldummm Baş aksesuarlarıyla birlikte satıyorum ben de kaynımın düğününde giymiştim herkes bayıldı ancak ürün setrems in 4 bine aldım pahalı gelirse selvi çetinin elbisesi var onu da kına da giymiştim
Balpekmezim Benanneoldummm bana olur mu ki bu çok kısayım ya kendime elbşse yakıştıramıyorum ve fiyatı nedir?
Balpekmezim Benanneoldummm lacivert elbiseninizin fiyatı nedir ve sizin boyunuz kilonuz kaç bana olur mu?
mombabyy Balpekmezim canim merhaba eger almadiysan bana neess.rin instagram hesabimdan ulasir misin guzel abiyelerim var tek seferlik giydiğim boyun da uyuyor bana hoşuna gidecektir