Bende 72 ile doğuma girdim şu an 57 yim . Kilo almak isteyenler arasındayım aynı şekilde . Zorlanıyorum almakta . İştahım da iyi aslında . Gece yemeler metabolizman hızlıysa asla fayda etmiyor boşuna denemeyin. Yediğimizden fazlasını yaktığımız için kilo alamıyoruz. Diceklerim bu kadar :( :))))