Melegim1 ya ben bir kere 21 gün şekersiz yaptım o dönem spor da yaptım inanır mısınız popom dümdüz evet bildiğin dümdüz oldu allah bir daha muhtaç etmesin kıyafetlerim döküldü üzerimden 7-8 ay alamadım kilo hayatımın en kötü dönemiydi çoook haklısınız o da ayrı dert insana giydiği yakışmaz mı kot pantul bile nasıl kötü oluyodu aman aman aman allah yaşatmasın bir daha tövbeler tövbesi yapmam şekersiz mekersiz kilo verp toparlanmak istiyorum kesinlikle mutsuz ve huzursuzum benim dünyam da karmakarışık ama işte herkes kendine dert haklısınız yani