Kızım 6 ay 15 günlük bir anda desteksiz oturdu 1 gün sonra emekledi lakin üşengeçlikten mi nedir gönlü olunca dışarıya çıkınca emekleme haline geçiyordu. 6+20 de tırmanma ayağa kalkmaya başladı. 7+14 de tam emekleme yani devamlı emekleme haline geçti. Peki sizin bebetolar ne zaman emekledi , tırmandı , oturdu?