elagozg 30 haftalik doğum yaptım solunum yoktu tamamen entubeydi önce ağzından 1 hafta entube makinaya bağlı sonra 1 hafta burnundan makinaya bağlı 15 gün makinaya bağlı kaldı sonra küvez içi oksijene geçti tam 42 gün kuvezde yattık şimdi 4.5 aylık
Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sıkıntı stres yapma sütüne geçer onun yanına gittiğinde dokunmaya çalış konuş sesini duyur sabır unutma orda sağlığı için yatıyor ve iyi olacak önce Allaha tevekkül et ve duayı ağzından sakın düşürme rabbim analı babalı büyütsün inşallah