Bende 34 haftalık doğum yaptım. Şuan 1 hafta oldu tam küvezde bebeğim 1600 doğurdum 1540 a düşmüştü şimdi 1800 gr oldu çok şükür. Kendisi nefes alabiliyor antibiyotiğini bugün keseceklerdi sadece emmemediği için deneyeceklerini söylediler 1 haftamız daha var gibi sizin de büyük bir sıkıntı yoksa 10 gün 15 gün kalır diye düşünüyorum.