esrasoysal güncel anne diye bir instagramda doktor var ben onun kitabını da almıştım bebeler ne ister diye 37.8 in üstünde olmadığı sürece normal kabul edilebilir diyor ama o sıcaklıklarda bile vücudu çok sıcak geliyor bana. Sizin dediğiniz dışkının mukuslu olması alerji olduğu zaman olabiliyor ilk doğduğunda vardı bizde süt alerjisi o ara mukusluydu sonra düzeldi doktorunuza danışın mutlaka bence geçmiş olsun