Bu süreci 2 -3 gün önce geçirmiş olarak bildiriyorum🥺 öncelikle geçmiş olsum bi gece ansızın kızımın ateşi çıktı calpol nemli bez duş vs hiç fayda etmedi gece boyu 37.8-38.3 aralığındaydı ertesi gün doktorumuza gittik birşey çıkmafı 3 saat aralıklarla farklı areş düşürücüler kullandım fitil bile düşürmüyordu bi ilaç vermişti düşürüp 2 saat sonra tekrar çıkıyordur. Sonra bi anda 39.3 e çıktı bende aldım başka bir doktora gittim bütün tahliller yapıldı domuz gribi dahil hepsi temiz çıktı ateşin 72 saat normal olduğunu söyledi doktorumuzda . Ve 3. Gün normale döndü.