emreozdemir 32.haftalıkken sanıyorum ki çalışamaz raporu alabiliyorsunuz,ben 32 de çalışır raporu aldım 35 içinde iken çalışamaz raporu aldım sancı filan durumu olunca. İşyeriniz raporunuzu işler,doğum yaptığınız zaman hastaneniz canlı doğum raporunu işler. Sgk maaşınızın ⅔ ünü öder. Benim parça parça yatmıştı yani aylık ama geç yatmaya başladı. Yine de doğum sonrasında sgk yı arayıp tam bilgi edinin. Benim hastanem raporu işlememiş mi ne ben hastane ile görüştüm öyle sgk da göründü ve sonraki süreçte para yattı. Sgk ile görüşme yapmak en sağlıklısı.