sedasayan1111 Mrvll yok özel sektör calisaniyim memur olarak ne kadar yatar onu bilemem yanlış bilgi vermeyeyim 🌸
Minikbibebek girlmomm banada geçen hafta yattı rapor parası 31.500 tl emzirme parası 520tl çocuk parası 600 tl
emreozdemir Minikbibebek bebeğiniz kaç aylık acaba ben kaçırdım mı bilmiyorum :(( 3 aylık olduk ben bu ödeme olayını yeni öğrendim
sedasayan1111 Minikbibebek toplam mi o kadar yatti yoksa tek rapor mu inşaAllah tek rapor o kadar yatmıştır da biraz birikim olmuş olur Rabbim ağız tadıyla harcamayı nasip etsin 🌸
sedasayan1111 umosko benim rapor bittikten 4 gün sonra ödeme yatti 17 bin civari doğum öncesi de 14 bin 558 lira yatmış
emreozdemir 3 ay oldu şahsi ödemelere geçen hafta girdim sanırım emzirmeyi ilk ay çekmezsen geri alınıyormuş onu kaçırdım doğum ödemesi için işyerimizle mi görüşmeliyiz? @girlmomm
aysenyr emreozdemir emzirmeye nasıl başvuruyoruz biri anneye biri babayamıydı benim2. Çocuk parası için sosyal hizmetlere başvurduk 400 tl ikincide varmış o nasıl oluyor
Mnli emreozdemir ben fark etmemişim geri almışlar istanbulda bir yere gitmen lazım dedi alo 170 ama banka hesap numarası girdim e devlete ertesi gün o para hesabıma geçti
Minikbibebek emreozdemir bizimde 3 aylık olduk ayın 26sında 3 ayına girdik 28 inde hesabıma para yattı
emreozdemir Minikbibebek anladım teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için :) bizim 3. Ayın dolmasına birkaç gün var bakalım bekleyeceğim :)
Asyam01 girlmomm ben ev hanımıyım ds daha 4 buçuk ay oldu ben devletin verdiğin parayı bile almadım benim sigortam yok esiminde yok nssıl yapacaz bilgi verir misiniz başvuru mı yapmak lazım illa
Minikbibebek sedasayan1111 dogum öncesi veriliyormuydu bize dogumdan 3ay sonra toplu olarak 31.500 verdiler