Birdunyabircennetannesi Kesinlikle katılıyorum herşey aileyle alakalı, benim kızımda kimseden zorla birşey almaz, gösterir istediği şeyi bu genelde ortak alan oyuncakları olur, başka çocuğun elindeyse şuan o oynuyor, sen bu oyuncakla oynamak ister misin diye sorarım, aynı hassasiyeti karşı taraftan göremiyoruz maalesef, bu duruma çok gıcık oluyorum, kızım açısından da üzülüyorum. Bugün mesela çocukların olduğu bir ortamdaydık bir çocuk ortak alan oyuncaklarından getirip kızıma verdi oynasın diye, bir süre geçtikten sonra da kızım ona gidip oyuncak verdi çok tatlılardı, ama ortamda bir çocuk vardı kızıma taktı neye ellese ya da hangi oyuncakla oyun kursa hemen gelip bozdu, elinden alıyor oyuncağı yere atıp tekmeliyor kendisi de oynamıyor yani kasten oyununu bozmak amacı, bir kaç kez hayır izinsiz almıyoruz elinden diye uyardım ama hiç oralı değildi, o çocuk geldikçe yer değiştirdik mecburen.