aysnr38500 sema_068 doktora götürdünüz mü acaba benim bebeğimde 2 ay 3 günlük 1 aydır fitille yaptırıyorum. Ama patlarcasına çıkıyor kabız da değil
Frezya26 sema_068 bebek huzursuz değilse normal ilk 3 ay benim bebeğimde öyle yapıyordu sonra normale döndü doktor da demişti normal diye zaten. ıkınıyordu sürekli, gürültülü yapıyordu,zorlanıyordu yaparken ama rahatsız değildi. Sonra düzeliyor .