Arkadaşlar 41 günlük bebeğim var. Muhtemelen kolik yoğun gaz sancısı yaşıyoruz. 3 4 güne bir tuvaletini yapıyor. Yaparken de gazla birlikte patlarcasına çıkıyor kakası. Bu durumu yaşayan var mı? Gazdan mı yoksa başka bir sebep olabilir mi? Normalde uyurken vs kendi pıtır pıtır çıkarıyor gazını. Ama bazen sıkıştırdığında gazını çıkartırken yine aynı şekilde sanki patlıyo gibi ses çıkıyor.