Merhaba, Evolvia denediniz mi? Ve doktorum mamanın kapağını açık bırakıp 1 gece buzdolabında bekletmemi söylemişti o zaman kokusu biraz azaldı. Tadı içinde vanilya şurubu damlatabilirsiniz. Normal mamaya alıştığı için alerji mamasına alışması biraz zaman alacaktır sabredin, Benim bebeğimde de süt alerjisi vardı, merak etmeyin geçiyor sizinki de geçecek şu an 1 yaşında ve her şeyi tüketiyor.