Bizim de 5bucuk aylıkken süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı bir sürü mama denedik içmedi hiç ama ben emziriyorum da bir tek evolvia RP içti şuan 15 aylık olcak neredeyse alerjisi hala geçmedi 🤷 çoğu bebek evolviayi içiyor birde onu dene istersen ama doktora raporlat mamayı diğer türlü çok maliyetli olur senin için emmiyormusta