Emily37 OzlemCann ablamın kızınada bebekken bu tanılar kondu hatta miyopta eklendi.şuan 12 yaşında ve miyoptan dolayı gözlük kullanıyor.astigmatı ve hipermetropu ilkokula başlamadan geçmişti.doktorun kullan diyorsa kullan canım mutlaka.
snyck OzlemCann 4 yasinda kızımda 1 derece astigmat çıktı doktor 8 yaşına kadar göz numarası oturur astigmat var diyemeyiz çocukların 2 dereceye kadar astigmat olması normal dedi senede bir takip edelim dedi
OzlemCann snyck ya bn bu doktorlari anlamiorum bizede 7 yasina kdr gözluk kullanimi cok önemli dedi 😁
endoplazmikretikulumiste OzlemCann hiperde gözlük kullanın genelde 6 yaşına kadar iyileşir gözlük kullanımı sonucu miyop ve astigmata o yaşta çözüm yok ilerlerse ilerde gözlüklü olma ihtimali var ama hiper bebeklerde çok rastlanır