Bebeğim bir yaşında iken bizimde aynısı çıktı. Doktor hemen gözlük takması gerek dedi. Neye uğradığımız şaşırdık. Ve dünyanın parasını alan özel bir hastane … Ki bebeğim uzaktan bizi görür ,yerdeki en ufak tozu bile parmağı ile almaya çalışır . İçimize sinmedi. Araştırma hastanesinde farklı bir doktora gittik. Hiç gerek duymadı gözlüğe. Zaten bebekler dünyaya göz kusurlu olarak gelir ilk bir ay net görmezler ,bu zamanla düzelir dedi. Yani üç yaş için bir şey diyemem fakat farklı bir doktora görünsün derim
Özellikle araştırma hastanesine gidin bence.