ISILTAN Ooozzzgggeee Sizdenim :) Belki iştahsız zamanları olabilir . Bizde şuan sizinle aynı vaziyetteyiz :)
Ooozzzgggeee Annebebek7 uykudan uyanırken bağırarak uyaniyorsa açlıktan yani bizimki o yüzden öyle uyanıyor 😂
Ooozzzgggeee Fatma0651 valla benim mjnik pes edeli çok oldu bir haftadır hiç almıyor benim de artık canıma tak etti uğraşmıyorum elimden geleni yaptım o kadar ağrıma rağmen
Ooozzzgggeee Annebebek7 valla neden bilmiyorum ama zor günler geçiriyorum ağrım bir yandan bu sorunlar bı yandan yıkılmadım ama ayakta da değilim
Yagmur_24 Ooozzzgggeee evet maalesef iştahsızlık yapıor antib kullanmazsanız da geçmez bence bi doktora götürün h içi hemen bi baksın 2. Kez tekrarladı nasıl anladım 6 saat boyunca çok az mama yiyince desim keisn var bir şey..
Annebebek7 Ooozzzgggeee benim de aynı 4 aydır bebeğin emmesiyle uğraşıyorum eğilmekten onu sürekli kucağımda gezdirmekten sırtım boynum mahvoldu ama annelik böyle bir şey yapacak bir şey yok 🥹
Azra41 Ooozzzgggeee Hiriltisi falan var mı ? Arkadaşın dediği gibi burnu tıkalı olabilir temizleyin 🥰 bide mama değişimi yapabilirsiniz 🌸