Kızlar merhaba benim üç aylık bebeğim var emme işini bitirdik emmiyr iki haftadir neyse konumuz şu iki gündür mamayı reddediyor 120 cc mamayı çok rahat içiyordu iki gündür yarısını bırakıyor 90 yapıyorum onunda yarısını bırakıyor napcam şaşırdım diliyle itiyor doymadığina eminim ama içmiyor napcam ben akıl verin bana