mrvdmlh çarşamba günü geldiği geleceği gün yavaş yavaş geliyordu doktora gittim smear alincakti aldı ama zaten gelmeye başlayacağı için belliydi o gün doktora dedim adet mi bu evet geliyor işte dedi o gün dedi bir sürü doğum yaptırırdim düzensizlik çok normal hala 2 yıldır düzelmeyen hastalarım var dedi çok farklı ya