medinekaplan Atlasdunyam sezaryen doğum yaptım cnm kırkım çıktı 2 gün sonra adet oldum 10 gün sürdü az geldi 1 hafta geçtikten sonra tekrar hasta oldum yine 10 gün sürdü ama ilk olduğumdan daha yoğun kanamam oldu
Hypatiaaa Atlasdunyam 4 aylıkken geldi sezeryan olmuştum o kadar çok yoğun geldi ki saat başı ped değiştirdim hiç o kadar çok gelmemişti. Şuan yine oldum ama bu sefer eski adetlerim gibi normal
minikayaklarr Atlasdunyam normal doğum yaptım dört aylık oldu yeni adet oldum üç gündür baya yoğun geliyor normalde bu kadar adet kanaması yaşamam ama bugün üçüncü günüm ilk gune nazaran azaldı ilk iki gün iki paket ped bitirdim şaşırdığım şey ise hiç ağrım olmadı şükürler olsun birde baya rahatladım temizlenmiş hissettim
Kdrtzynp Atlasdunyam normal doğum yaptım 10 ay sonra oldum normal adet olduğum gibi oldu bı fark olmadı
Atlasdunyam medinekaplan bende sezaryan yaptım pazartesi salı günü az az belirtisi vardı çarşamba tamamiyle geldi ama aşırı miktarda hani az filan değil beni endişelendirdi acaba dedim bebeğim 3.5 aylık çarşamba gecesinden beri yoğun şekilde geliyor korkuttu beni
Ozgeoyku medinekaplan Forum a geldim soru sormak için sizin bu yazınızı görünce burdan yazmak istedim benimde bu şekilde oldu ama benim 4 gün sürüyor adetim hep 40 ım çıktı 54 günlükken adet oldum ve aradan 15 16 gün geçti tekrar geldi yani dün geldi bu normal ki
13062023elisa medinekaplan 3 ay önce doğum yaptım 2 sefer adetim geldi bu ay 43 gün oldu hala gelmedi Adet düzensizliği normal mi ne zaman düzene girer Spiral taktirdim 40 im çıkar çıkmaz ama insan yinede tedirgin oluyor
medinekaplan Atlasdunyam hiç korkma cnm keşke benimkiside öyle gelse de karnımın ağrısı dursa çok sancı oluyor bende
Atlasdunyam Hypatiaaa hah tam benim gibi dun 30 dakika oldu olmadı gece pedi kirlenmisti kaç gün gelmişti acaba ilk o yoğun adet döneminiz benimde tam 3.5 aylık oldu
Atlasdunyam minikayaklarr bende sezaryan yaptım 3.5 aylığız benimde hiç öyle bir ağrım olmadı ama aşırı bir kanamam var
rumeysa_Kara24 bende 2 ay önce normal doğum yaptım iki gündür kanama başladı ama az az acaba normalmidir acaba
Anonim060606 Sezaryen doğumdan 3 ay sonra olmaya başladım. 2. Reglim yeni bitti. Düzensiz ve eskiye göre 2-3 kat daha fazla kanamam oluyor.
Atlasdunyam Anonim060606 düzensiz dediğin kaç günde bir oluyosun ve kaç gün sürüyor 🤷 benimde ilk diye mi çok fazla geliyor eskisi gibi değil
Yagmur-Cansu22 Atlasdunyam normal doğum yaptım. Bugün 18 aylık oldu kızım hala olmadım 🫠 2 yaşa kadar normal dedi doktor.
Nazolionunadi Yagmur-Cansu22 bende sizin gibiyim ama artık olmak istyorum ya süt emziryırsunuz değil mi sizde