Kızlar aptamilin içinde palm yağı varmış hatta hipp in içinde de palm yağı varmış.hatta içeriğe baktığımda aptamilin içinde glukoz şurubu bile var.bana doktor önermişti Aptamil conformil.bebeğim kabızlık yaşadığı için ve bir kaç aydır kullanıyorum.içerik olayına yeni ayıktım çok pişmanım bebeğimi zehirlemiş gibi hissediyorum kendimi vicdan azabı çekiyorum