Sertapyaman Şöyle düşünüyorum bebeğimizin alışkanlığı olan her şeyi zaten zor bıraktıracağız bunların hepsi bir süreç , emzik büyük rahatlık 🌸 Birde şöyle yap kendin bebeğini nasıl büyütmek istiyorsan öyle büyüt çünkü her konuda herkesin bir fikri var
livanurvealpinannesi61 Sertapyaman ilerde ağlama krizine girmesinden ise alıştırmamak daha doğru bence bana çocuk doktoru niye emzik veriyorsun seni emsin daha iyi diye kızmıştı. Alışkanlıklar öyle kolay bırakılmıyor malesef görümcemin kızı 3 yaşında emzik ağzında geziyor asla bıraktıramıyor annesi arkadaşım öyle kızı 3 yaşına girecek emzik bağımlısı. Ben 15 aylıkken bıraktırdım emziği kimde emzik görse meme diye ağladı aylarca
livanurvealpinannesi61 Heymomyy elini emmesi normal birşey zaten uzmanlar engel olmayın diyor elini emmesi emzik emmesinden daha sağlıklı.
livanurvealpinannesi61 Sumeyyaagca elini emmesi daha iyi normal bişey elini emmesine engel olmayın asla bırakın emsin. Emzik zararlı gaz ve meme reddi yapıyor. Ben kızıma emzik verdim zor bıraktı emziği ben olsam vermem emzik siz bilirsiniz tabi ama gereksiz birşey boş boş emzik emmesi
LadyGugu Sumeyyaagca Gece beslenmesini kesebileceğiniz kiloya geldiğinde derin ve kesintisiz ya da çok az uyanarak uyumasını istiyorsanız emzik verebilirsiniz. Emzik tutmayan bebeklerin içinde anneyi emzik yapıp 2 yaşa kadar saat başı uyandıran çocuk çok.
Mrvtlg Sumeyyaagca dikkatli kullanırsanız sadece gerekli zamanlar da verirseniz bağımlılık yapmaz kızım büyüyünce kendi istemedi , hiç te zorluk çekmedim , anne için büyük kolaylık , doktorlar da öneriyor ayrıca yerinde ve zamanında kullanıldığı sürece