Sumeyyaagca iki bebeğim de meme bağımlısıydi sütüm çok olmamasina rağmen özellikle de uyuma yeri olarak görüyordu ilk bebeğimde çok pişman oldum hem ben hem kızım yipraniyordu , ama ikincide doğdu emzirdim hemen ardından emzik verdim hemsiremiz en geç 2 saatte bir emmeli dedi bende öyle yapıp karnını doyurup gazını çıkarıp emziği veriyordum çok kızdı bana ama mecburdum bitmistim kızımda şuan da bütün depolarim boşalmış haldeyim çünkü her saniyemde emziren bir anne oldum . Ama şunu da eklemek istiyorum uyuduğu an ağzından alıyordum ben yavaş ve nazikçe