Damlapoyraz ben yıllar önce kum sancısı çok çektim hatanelik oluyordum sancıdan. Benim dayım balıkçı ona sürekli bi doktor geliyormuş karagöz balığının kafasında bi tane taş varmış onları istiyormuş ondan temizlerken atmasın diye. Meğer o taşlar taş kum sancısına iyi geliyormuş. O sancı o kadar kötü ki yşamayan asla bilmez. Denemediğim şey kalmayınca bir de onu deneyeyim dedim. O taşlardan bende istedim dayımdan. Tam hatırlamıyorum ama o taşları limon suyunun içine koyuyorsunuz yani kendi sıktığınız limonun. 21 gün karanlık serin yerde duruyor. Limonun asitiyle o taşlar erimiş oluyor ben öncesinde biraz taşla ufalamıştım daha kolay erisin diye. 21 gün sonra şişeyi açıp aç karna her sabah içtim. İnanılmaz kötü kokusu var. Ama o sancıyı çekene kadar burnumu yıkar her sabah içerim dedim ve yaptım. Aradan belki de 10-15 yıl geçti. Artık ne sancı ne kum ne taş… Böbrek ağrısı çeken görünce bunu sürekli paylaşmak istiyorum biraz araştırıp öğrenebilirsiniz.her doktor da bilmiyor bunu.