Nicuannesi
Nicuannesi merhabalar 2. Aydan yazıyorum size bizimse doğduğu günden beri saatli ağlama krizleri olan bir bebekti . Bir yere gitmeyi bırakın eve misafir kabul bile edemiyordum. Lohusalık depresyonu yaşayan ve hala etkileri devam eden biri olarak yavaş yavaş azaldı. Kullanmadığımız damla kalmadı. Bebeğimi o saatlerde başkasına bırakıp kaçmadım geliyordu . Şuan yavaş yavaş alıştım o saatlere gelince kucağımda sakinleştirmeye çalışıyorum . Şıana kadar iyi gelen şeyleri deniyorum ama bir günü bir gününü tutmuyor malesef ama gün geçtikçe biraz daha azalıyor sakın geçmeyecek sanmayın yavaşta olsa azalıyor geçiyor . Şuan mommy bliss gece olanını kullanıyorum düzenli değil krizi geldiğini anlayınca biraz veriyorum sakinliyor direk meme verip uyutmaya çalışıyorum ama bı süreçte tek çözdüğüm şey ten teması kucak alışacak diye çok konuşan oluyor ama bebeğim her dakika kucağımda ağlamasından iyidir diyorum . Bebeğim sabahları çok mutlu akşama doğru mız mız bir bebek bunun geçici bir süreç olduğunu biliyorum kendimi öyle teselli ediyorum. Moralinizi yüksek tutun belli bir süre sonra ya sürece alışıyorsunuz yada geçiyor merak etmeyin her bebekte süreç biraz farklı bize kolik bile demedi doktorumuz bebek bu ağlayacak vs diyip geçiştirdi ama araştırmalarıma göre 4. Ayda biten de var 6. Aya kadar devam eden de . Her bebek farklıdır sürecide ama yalnız değilsiniz her anne bu süreçleri yaşıyor 💓