Nicuannesi Öncelikle Allah sabır versin seni bunu yaşayanlar çekenler anlar.. Geçecek güzel anne, elbet geçecek ama yol zorlu ve uzun bir yol. Benim bebeğimde kolikti dört ay sürdü. Bir yere gidemezdim o kadar ağlardı ki kendimi suçlu hissederdim insanlara rahatsızlık veriyorum diye.. Süt alerjisi, reflü gibi başka sıkıntılarla uğraştım. Günde on kere kıyafet değiştirirdim o kadar kusuyordu.. Şimdi dokuz aylık oldu çok şükür ağlama krizleri bitti. Ama kolikten mi kaldı bilmiyorum ne gündüz uykusu var ne gece. Yarım saat oldu mu açıyor gözleri.. Biri bitse diğeri başlıyor. Sen güçlü olmaya çalış, çok zor biliyorum ama evladın sana muhtaç o da zorlanıyor onun da yeni bir dünyaya alışması zaman alıyor hep merhamet ederek yaklaşmaya anlamaya çalış.. Geçecek inşallah çok az kaldı sabret.