Ensensr13 minigiim benimkide normalde aylık 1 buçuk 2 kilo alırdı. 4 ay kontrolünde baya az almış. Ebe normal dedi. Büyüdükçe kilo alımı yavaşlıyormuş.
Minnakkizim minigiim benimki de öyleydi ben zorlaya zorlaya verdim şuan çok şükür içiyor hatta 3 saate çıkardım biraz geç veriyim ortalığı yıkar 😅