ornitorenkperi
Arkadaşın dediği gibi kundak yapmayı bırakın artık Allah korusun tehlikeli olabilir. Hareketli zamanları ama yine de üstünü tam açacağını sanmıyorum kundak rahatsız edebilir elini istediği gibi hareket edemiyor elimi çıkaracağım derken belki üstünü kapatıyordur bide kundaksız üstünü ona göre giydirip deneyin
Yine de size kalmış alıp almamak dediğim gibi ben gerek duymamıştım o zaman, konya da yaşıyorum demişsiniz bende konyadayım arkadaşımla aynı binadayız o 1.5 tog aldım dedi bende aşağı katlarda oturuyorum bazen altımızdaki evde olmuyorlar ve ciddi bi fark oluyor diye işimizi garantiye aldık 2 tog aldık en azından sıcak olursa bile içine sadece zıbın giydirir yatırırız dedik