ornitorenkperi
Odanızın sıcaklığı nasıl ona göre alın numaraları var bilirsiniz 2-2.5 tog diye oda sıcaklığı fazlaysa 2 tog altı alabilirsiniz soğuksa 2 tog ve üzeri alın mesela oğlum bizimle aynı oda da yatıyor ama soğuk olur kışın burası 2 tog aldık kullanıma göre sıcak gelirse tulum + kısa kollu zıbın, soğuk olursa uzun kollu zıbın kalın olmayacak şekilde altına pijama giydirmeyi düşünüyorum ilk defa aldık bakalım nasıl olacak