tombikinannesi Babymom13 ahh ilk zamanlar böyle bende yeni doğduğunda mememin ucu olmasına rağmen tutturmak için savaş veriyodum ağlaya ağlaya şuan 2 aylık hem göğüsler adapte oldu hem bebek şak diye kapıyo ucunu geçicek üzülme annesi anın tadını çıkar 😍