Babymom13 Kızlar 16 günlük anneyim. Bebeğim sarılık yaşadı şu an biraz daha var gibi sürekli emzirmeye çalışıyorum. Sütümu sagmali mıyım? Emziriyorum sürekli diye sagmasam mı? Ve sütünüzü sagarken ne zaman sagiyorsunuz ?emzirdikten sonra mı? Emzirdikten sonra sagarsam bı dahaki emzirmeye kadar dolar mı göğüslerim. Ne yapmalıyım lütfen fikir verir misiniz?
Tugcetitiz Babymom13 benim de bebeğim ilk sarılık olmuştu bol bol emzir geçen Allahın izniyle. Sütün yeterliyse sağmana gerek yok canım ama eğer köşede kalsın diyorsan arada bi emzirdikten sonra sağarsan daha iyi olur
lasophie Babymom13 doktorum, bebek emiyorsa, sağmana gerek yok demişti. Bence de, o süreyi dinlenerek geçirmen en iyisi. Bu arada, yeteri kadar idrar yapıyorsa, bez doluyorsa, sütün yetiyor demek
Babymom13 tombikinannesi bu hafta sağım yapmadım ne kadar sütüm oluyor tam bilmiyorum ama bence fazla değil gibi.
Babymom13 Aynenkanka acil bı durum olursa süt bulunsun istedim.sık sık emzirmeye çalışıyorum sütüm daha dolmadı mi acaba diye düşünüyorum bazen. Öyle durumlarda dolaptan çıkarıp veririm belki diye düşündüm.
Aynenkanka Babymom13 yok merak etme bebek emdikçe zaten beyin otomatik süt üretiyor vücudumuz müthiş bir makine 🥰 stok yapacaksan evet bebek emdikten sonra yapabilirsin tabi ki
Babymom13 Aynenkanka teşekkür ederim sanki sütüm azmis gibi hissediyordum bugün biraz lohusalık etkisi de var tabi. Birinden bunu duymak iyi geldi. Hiç aklıma getirmeyeyim o zaman yetmiyor mu sütüm diye
hanimefendi Babymom13 bebeğin emdikten sonra sqğqraan zaten az çıkacaktır. Emmeden sağaraa da her zaman aynı ml çıkmıyor. Sadece sür veriyor isen kilo takibi de yapmanı tavsiye ederim. Mutlaka. Kg aldı mı diye. Kakalı ve çişli bez de alman önemli, bana günde 5 tane dolu olmalı demişlerdi. O zaman doyduğu anlaşılırmış.
hanimefendi Merhaba.. bana sürekli emzir dediler hem de sağım da yaptım ama sorun yaşadım bebeğim doymadı … süt ilk başlarda 2 saatte doluyor. Acil durum diyip sağma dilersen.. emzirdim ve sonra artınca sağdım ki benimki hastanede yattığı için
Babymom13 hanimefendi Tugcetitiz Caglarefe lasophie Teşekkür ediyorum 🙏 gece emzirdikten sonra sagdim çıktı süt biraz yani 60ccden fazla sanırım. Göğsünun de boşalması lazım ki mastit olmasın dediler. Hem süt artar saginca dediler. Akşam bı ara sütum gelmiyor mu diye düşündüm elimle şöyle bastırıp sağar gibi yapınca gelmedi süt. Sonra herhalde emzirmeden sonra yaptığım için gelmemiştir vardır sütüm dedim. Sonra sabaha karşı gece sagdim gördüm sütu. Valla bilmiyorum yeterli kirli bez sayısı oluyor. Kafam çok karıştı. Çok garip hissediyorum.
hanimefendi Hem 16 günlüksün …. Gem emzirme hem sağma işi… muhtemelen dinlenmene süre kalmyor. Mutlaka dinlen ki sütün artsın canım
Caglarefe Ne kadar emzirir ve sağarsan vücudun otomatik olarak daha çok üretmeye başlayacaktır süt. Stres yapma elinden geleni yap. Sütünün fazla olması içindebol bol su iç
tombikinannesi Babymom13 herkes emzirdikten sonra sağ demiş ama ilk gelen şekerli su 10. Dakikadan sonra gelen süt yağlı sütün ben hep emzirmeden önce sağdım bebeğim maşallah kilosu iyi yaradı yağlı sütü içti hep şuan sağmıyorum ama
Babymom13 tombikinannesi hazalp sokaklahmacunuu teşekkür ediyorum 🙏 zor bir süreç ama çok da güzel bebeğimle. Bazı sıkıntılar olabiliyor bu lohusa döneminde sanırım. Hiç göğüs ucum yok. Silikon göğüs ucu kullanıyorum. Doktorum önemli değil sonuçta bebeğini emzirmen anne sütü vermen daha önemli şeklinde söyledi. İlk zamanlar olduğundan mı bebeğim tamkahverengi kısmı alamadigindan mi bilmiyorum göğüslerim çok hassas yara olmadı ama acıyor. Emzirme sürekli bu şekilde acı verici mi olacak yoksa zamanla bu hassasiyetler geçiyor mu? Şu an emzirirken çok keyif aldığım söylenemez acıdan dolayı. Sonra da üzülüyorum böyle hissettiğim için bebeğime haksızlık mı ediyorum diye😔
hazalp Babymom13 düzenli beslen bol bol su iç helva da iyi gelir emzir ondan sonra sütünü sağabilirsin göğsünü boşaltman gerek mastit olabilir sonradan bir daha ki emzirmeye dolar dolmazsa sağdını verirsin ısıtıp
sokaklahmacunuu Babymom13 bence bir ay sonra sagın ben 37 gun once dogum yaptim simdiye kadar sadece emzirdim emziriodum bebegim acikana kadar anca doluyordu gogusum tam saati saatine denk geliyordu son iki gundur fazla sut oluyor hatta agriyor bugun sagmaya basladim biraz daha sabrederseniz sutun arttigini gark edeceksiniz bebek emdikce artacak sutunuz biraz zaman gecince sagin bence daha yeni oldugu icin anca sut birikiyordu bebeginize diye dusunuyorum 🥰🥰🥰
sokaklahmacunuu Babymom13 benimde bir sure acidi bir hafta kadar ilk memeyi verince aciyor biraz cekince geciyordu simdi duzeldi cok sukur biran once duzene oyurur insaallah 🥰
tombikinannesi Babymom13 ahh ilk zamanlar böyle bende yeni doğduğunda mememin ucu olmasına rağmen tutturmak için savaş veriyodum ağlaya ağlaya şuan 2 aylık hem göğüsler adapte oldu hem bebek şak diye kapıyo ucunu geçicek üzülme annesi anın tadını çıkar 😍
hanimefendi Üzülme zamanla oturacak, luhusalık dönemin geçince oturacak, insanın herşeye ağlayası geliyor normal bu. Silikon uç sonrasında meme ucunu da çıkartacak merak etme canım.