mraslan Mummyy Yok canım bu kadar yoğun olmuyordum. Ama çevremde doğum yapan kim varsa hepsi doğumdan sonra böyle yoğun oldu bir süre. Daha sonra normale döndü
Oglusannesi98 Mummyy Evet bende şaşırmıştım ikinciyi de düzenli oldum ama bu ay 6 gündür geçiyor, olamıyorum 🙄
Rabiainaaan Mummyy maalesef canım neyi sevmiyorsam başıma geliyor zaten nefret ederim hasta olmaktan çünkü çok sancılı geçiyor 10 gün sürüyor 😄
Mummyy Rabiainaaan normalde artık hemen olayım diyodum ama bu uzun sancılı günleri okuyunca acaba iyi mi böyle demeye başladım:) yoksa zaten hiç çekilmeyen bi dönem doğum sonrasıda daha zor oluyomuş anladığım kadarıyla🤦🏻♀️
Rabiainaaan Mummyy herkesin bünyesi farklı ama ben ilk günleri hep acilde geçirdim evlenince geçer dediler daha sancılı oldu😄doğumdan sonra geçer dediler bı hafifleme oldu ama yine baya çektim yani acillik en azından olmadim 😄😄
ayazasaf 40 ım çıktıktan 7 gün sonra oldum hemen 2 ay aynı tarihte oldum. 3. Ay 5 gün gecikti Sonra oldum dpktora gittik rahim toparlanmış yumurtalıklar hemen aktifleşmiş o yüzden hasta olmaya başlamışsın demişti
Mummyy Rabiainaaan yaa cok zor tabi bilmezmiyim ama buyuklerde hep derdi dogumdan sonra sanci azalir diye