Mummyy Doğumdan nekadar süre sonra regl oldunuz kızlar bazıları hemen oluyomuş 4 ay geçti hala olmadım şişkinlik var gibi hissediyorum
Mummyy Bahar35 umarım bende bu ay olurum artık avantaj mı dezavantaj mı bilmiyorum ama şişkinlik gidiyo
Mummyy Sevgi1 bazıları bil yıl boyunca olmuyomuş ben 4 ay oldu nezaman olcak diye bekliyorum seni düşünemiyorum😂
Oglusannesi98 Mummyy Evet bende şaşırmıştım ikinciyi de düzenli oldum ama bu ay 6 gündür geçiyor, olamıyorum 🙄
mraslan Mummyy doğum yaptım tam 55. Gün adet oldum her ayda düzenli oluyorum 😄 İyi mi kötü mi bilemedim. Fakat fazla kanamam oluyor. Her ay adet olduğumda yatağa ekstra çarşaf seriyorum ki aleze vs geçmesin diye. Gerisini siz düşünün 🙄
Cansudemirell Mummyy bütün tanıdıklarım çok geç oldu 3.ayımda oldum bende. Kişiden kişiye değişiyor işte
Rabiainaaan Benim doğumdan sonra çocuğum 2.5 aylik olana kadar kanamam sürdü sonrasında 15 gün adet olmadım çocuk 3 aylık olunca oldum
mraslan Mummyy Yok canım bu kadar yoğun olmuyordum. Ama çevremde doğum yapan kim varsa hepsi doğumdan sonra böyle yoğun oldu bir süre. Daha sonra normale döndü
Rabiainaaan Mummyy maalesef canım neyi sevmiyorsam başıma geliyor zaten nefret ederim hasta olmaktan çünkü çok sancılı geçiyor 10 gün sürüyor 😄