PogacaYanak kesinlikle eczacıya katılıyorum cunki hipp normalde organik ve herkese çok iyi yarıyor ama benim oğlumu kusturdu ve çok gaz yaptı bebelac gold kakasina iyi geldi ama çok ağır bir kokusu vardı mutfağim bile çok ağır kokmaya başlamıştı başladığım gün çöpe attım ilk başta aptamil kullanıyordum bu iki mamayı denedim sonra baktım ki en iyi aptamilmis gaz ilacı doktorunuza söyleyince size uygun olanı verecektir birde mama konusunda istikrarlı olun zamanla bağırsaklar alışacaktır oğlum 3 günde bir kakasi k yapıyordu ama artık hergun yapiyor