Ben de aptamil prematüre ile başladım şimdi 1 e geçtik
her bebekte farklı elbette ki
her mama mutlaka gaz yapar bence gaz karnı doyunca olan bir şey yani biz de yemekten sonra olmuyor mu
sindirim sistemleri de gelişince gaz sorunu ortadan kalkıyor
Zaten herkes gaz ilacı kullanıyordur
ben böyle düşünüyorum ☺️