girlmomm kızım 11 buçuk aylık dogdugundan beri zor bir bebekti uykusu olsun yeme içmesi gazi keyfiydi derken çok şükür bugunlere geldik. Her dönemin kendine göre bazı zorlukları var ama kesinlikle yürümeye başladıktan sonra bir nebze rahatliyorsunuz çünkü yürümeyi yeni keşfettiği için ve gitmek istediği yerlere ulaşma çabası olmasından dolayı bireysellesiyor kucak istememeye başlıyor. Oyun oynamaya başlıyor kalabalık bir cocuk ortamına girdiğinde. Ama bu döneminde zorlukları var tabi ama yenidogan dönemi gibi değil kesinlikle hiç değilse artık az çok ne istediğini biliyorum, tanıyorum artık.