girlmomm Artık ev işleri vs çocuk çok yoruluyorum çocuk uyuyunca yapıyorum ne zaman gün içinde durmaya başladılar sizde rahatlamaya başladınız hangi ayda 🫠
CaninannesiCemre girlmomm Ben de burda bekleyeyim 🥴 ama hiç bi zaman rahat olmuyor demez anneler umarım😅🙏
ayuksel girlmomm Sizi korkutmak istemem ama gerçekten küçük olduklaında daha rahatmış ya en azından bir yerlerinde yatıyorlar öyle 😄 bebeğim 11 aylık hiç durmuyor sürekli geziyor evin içinde asla yalnız bırakamıyorum, ne zaman rahatlanır ben de emin değilim 🥲
Tatlican girlmomm 6ayliktan sonra bayagı rahatlama olur her nekadar benimki buyuk rahat edemiyorum diyen olsada ilk aylara asla benzemiyor cunku bir cingrak oyincak ile azda olsa oyalaniyo
beyoglu67 Birdunyabircennetannesi bende 22 aydir. Simdi aralikta bi tane daha gelecek nasipsee😂 Bence okula gidecekleri saatlerde rahatlayacaz sadece o kadar 😂😂
girlmomm ayuksel en azından gezip de ağlamıyordur yeni doğan gibi üstünüzde değil bir de öyle düşünün bizimki 3 aylık oyalanmıyor eski düzenim yok🫠
Gizem51 20 aydan sesleniyorum büyüdükçe zorlaşıyor bebekken daha kolaymış işim şu an hep huzursuz bensiz ne oyun oynuyor ne tek duruyor odada hep peşimde lavaboya bile tek gidemiyorum kıyamet kopuyor yemek yaparken paçamdan tutup ağlıyor kucak istiyor 😭
girlmomm Gizem51 demeyin öyle yaa gözüm iyice korkuyor şu ara hiç bişeyden mutlu olamıyorum depresifim😬🫠
Zlm girlmomm değişir bence benim kızım 2 buçuk yaşında tek başına birşey yapmayı sevmiyo 5 dakikada bir beni cagiriyo ne yapiyo olursa olsun anne beni sev kucağına al elimi tut benle oyna benle izle 🤷😄
MadamMommy girlmomm tahminimce 840. Aydan sonra bir rahatlama gelir 😊yaşıyorsak alzaimer olmuş olur hatırlamayız, yaşamıyorsak zaten bitmiş sorun😊çocuk bir kere oldu mu gittikçe zorlaşıyor işler canım öyle diyorlar yani benimki de 2,5 aylik daha
girlmomm MadamMommy benimki de 3 🫠 ağlamasa işleri yapabilsem rahatça düzenim devam etse ah ahh😬 inşallah biz rahatlayanlardan oluruz 🫶
Karansmmom girlmomm bence 2 yaştan sonra. Her yaşın ayrı bir zorluğu var ama bence yenidoğan en zor dönem. Memeden kesince, yürüyünce, kendini ifade etmeye başlayınca, kesintisiz uyuyunca bence herşey çok daha kolaylaşıyor eskiye nazaran
girlmomm Karansmmom bence de öyledir ya yenidoğan sebepsiz ağlamalar nedenini bilemiyorsun oyalamak zor 🥹
Miray17 girlmomm büyüdüdükçe rahatlayamıyoruz emin olun ilk 6 ay en güzeli ondan sonrası gümbür gümbür geliyor
Gizem51 girlmomm sizin bebişiniz çok uslu olur inşallah her çocuk farklıdır yinede umudunuzu yitirmeyin😀 Miray17
Mirabia girlmomm bence gözünüz korkmasın daha çok heyecanlanın yeni bir birey yetişiyor ve ebeveyni sizsiniz onu yetiştirip ilerde nasıl gördüğünüzü hayal edin ben mesela avukat falan olmak istiyordum nasip olmadı hep kızımın bir öeslek sahibi olduğunu hayallerine hedeflerine nasıl ulaştığını onunla gezeceğimiz yerleri edeceğimiz sohbetleri paylaşacağımız hayatı derdimizi mutluluğumuzu herşeyi düşündükçe heyecanlanıyorum yalnız bir hayat sürdürmediğim için çok mutluyum her ne olursa olsun
Mommymom_ Hiç alakası yok yenidoğan dönemi kadar 2 saatte bir kalkıpta emziriyim yok alt değiştiriyim bilmem ne vırt zırt öyle işler yok 7 aylık evet uyumuyo ama kendi kendine oyalandığı vakitte oluyo yürüteçte geziyo oyun oynuyoruz bakıp gülüyo yenidoğan dönemini asla özlemiyorum rezil bir zamandı benim için uykusuzluktan çocuğumu sevemedim
ialbayrak98 Mommymom_ al benden de o kadar. Yenidoğan kolay büyüdükçe zorlaşıyor diyenler muhtemelen bebeği emip uyuyanlar. Yok gaz sancısı kolik bilmem ne. Ağlıyor acaba niye ağlıyor aç mı gazı mı var uzaaar gider. Ama şöyle birkaç aylık olunca oyun havuzunda felan oyalanır. Hele de yaşını geçince kendini ifade eder meme bağlılığı da azalır. Geçen parka gittik 15 dk içinde geri döndük meme veriyorum almıyo gezdiriyorum olmuyo. Meğer biberondan vermiştim bir kere o yüzden meme reddi olmuş çocuk açlıktan ağlıyormuş. Bunu çözene kadar 45 dk geçti. Şimdi büyüse öyle mi olur ..