Senorita bembeyaz halıma daha serdiğim gün kahve dökülünce hemen halı örtüsü almıştım. yaklaşık 6 yıl kullandım lastikleri yırtılana kadar. halım normal kalın bir halı olduğu için gün içinde kayma problemi çok olmuyordu. ara ara düzeltmem gerekiyordu. süpürge yapmak çok zor oluyor, kayıyor çıkıyor. yıkama açısından çok pratik, yıka tak tertemiz. ben memnun kullandım. şimdi üşengeçliğimden yenisini araştırıp alamıyorum, sürekli halı yıkamaya gönderiyorum. ben tavsiye ederim.