yagmurkokusu_ Senorita ben bir halı almışım kocam link döktü ama bak incele birtane kırmızılık göremezsin. Sadece sleepy ıslak mendille sildim. Bu halıdan tüm eve alacağım.
Senorita yagmurkokusu_ nasıl bir halı ,benim bir halım var onu alarken şey demişlerdi bize işte bir şey döküldümü sil tertemiz oluyor lekesi de güneş ışığında kayb olucak olmadı amma
deleted20517 Senorita ben kullanıyorum yaklaşık 1 yıldır çok memnunum 200 TL almıştım o zaman pazarda ama şimdi 300 TL falan olmuş bizim buralarda her neyse kayma falan yapmıyor sadece aldığınız zaman kenar lastiklerinin iyice sık olmasına dikkat edin eğer gevşek olursa otomatik olarak halıdan çıkabiliyor
sarmaliklahana Senorita Ben aldım 1.5 senedir kullanıyorum. 24 aylık kzıım var 30 haftalık hamileyim. Ben cok seviyorum valla. Kayma VS yapmıyor ama süpürge ile süpürüncee tabii tekrar düzeltmek gerekiyor ona da razıyım. Katı seyleri alta gevirmiyor ama sıvıları geciriyor malesef. Bizde sıvı pek dökülmüyor.o yüzden rahatım. Haftada 1 yıkadık da oluyor örtüyü 20 günde birde. Şimdi tekrar 1 tane daha almak istiyorum modeli farklı olsun misafir gelince onu sereyim diye. 🤭🤌🤌🤌 Bneım halim orta kalınlıkta ona ragmen tutuyor. Ama kalın halıda daha zımba gibi durur bence.
Cennet70 sarmaliklahana hayırlı sabahlar canım acaba nerden aldın bende almayo düşünüyorum bizim bebeyle halılar harita gibi oluyor yoksa 😅😅😅
sarmaliklahana Cennet70 merhaba günaydın ben pazardan aldım ya. Bizim pazarda 6 metrekare yoktu. Anneannemlerğn oraya bir adam gelıyor herşey var koltuk örtüsü halk örtüsü yastık kılıfı VS ve modelleri cok güzel modern modeller yani. 190TL falandı sanırım ya. 🥴 Suan ne kadar bilmiyorum. Normalde herşeyi nerden alırım ama ona güvenemedim netde ki fiyatı suan 450 500 cıvarı. Ama o kadarsa almam maksimum 300 yani 😄
karamuratbenim Vera094 halı örtüsü süpürülmez ki, silkelenir ve yıkanır. Annem yıllardır kullanıyor, asla süpürmeyiz gırgır yaparız yada silkeleyip makineye atarız
Vera094 karamuratbenim biz camdan bişey silkelemiyoruz. Ayrıca sürekli tak çıkar yapmak isteyen tabiki yapsın süpürmek bence daha rahat 🙏🏻
gitgel_ Senorita görümcem kullanıyor eski halıları çok güzel tutuyor ama yeni çıkan kalın ince fark etmiyor hiçbirini tutmuyor süpürürken bozuluyor ben de diktiricektim halıcıya sormuştum halınız eski modellerden değilse tutmaz demişti git o parayı vereceğine halı al valla daha iyi
Zeliff Senorita ben lastikli kullanıyorum ama salonum küçük olduğundan köşeleri hep koltuk ayaklarına sıkıştırdım toplanamıyor. Büyük kolaylık gerçekten yıka kurut ser bişey döküldüğünde.
Senorita Zeliff ay evet ya çok çabuk kirleniyor nerde yıkayayım kışın günü yıkamacılarda burda iyi değil hani iyisi olsa bile bize 2 gün bile dayanmıyor halı her hafta nasıl yıkatayım
Senorita Mikoiledikonunannesi halım sert halı yeni nesil halılardan değil, açıkçası görüntüsünü de sevmiyorum o yüzden örtü ile kapatmak istiyorum
gitgel_ Senorita ona yapışır belki canım çünkü görümcemdeki de kalın halı ve hiç örtü gibi durmuyor yapışıyor süpürürkende sıkıntı olmuyor yapıştığı için
Senorita gitgel_ aslında mustakil evdeyiz çıkartıp silkeye bilirim de süpürme işi problem değil, ama işte ya toplanırsa diye düşünüyorum, benim halım da eski nesil halılardan iran halısı diye geçiyor
gitgel_ Senorita aslında çevrenizde yakınlardan biryerden alıcaksanız söyleyin bir eve getirip deneyin yapışıp yapışmıcağını ona göre karar verin istersenizbiraz da örtünün kalitesi ve kumaşına göre de toplanma yapar o kısmı da unutmayın çok kaliteli almam diyorsanız boşa para vermeyin gidip kolay yıkanıcak bir halı alın en mantıklısı