gulyabani gurbetcianne123 benim de böyleydi korkudan yüreğim ağzıma geldi. 2 gün sonra tekrar ettim negatifti 2 gün sonra adet oldum belli olmuyo o yüzden yanıltıcı oluyor bazen. İstiyosanız inşallah pozitif olur gönlünüze göre olsun.
gurbetcianne123 gulyabani şuan düşünmüyordum 1 sene filan sonra istiyorduj ama hayırlısı neyse o olsun benimde sanki sonradan negatif çıkcakmışcasına bi hissiyatım var