Sade soda yada bağırsak florası asla doğru değil bende tutmadı hamişken her gün soda içerdim kasılmalarıma iyi geliyo die kabuzlık vs gaz problemim hiç olmaz ama bebemde gazın alasını yaşıyorum ve bebem kolik bebek naaptıysam düzelmedi 2 buçuk aylık zamana bıraktım köle olduğumu kabullendim 😅beklentimi düşürdüm hayata devam ediyorum